27 gru 2015

Tak!

    Kevin przez najbliższy rok nie będzie sam w domu ani sam w Nowym Jorku i w spokoju będzie mógł cieszyć się rodziną w komplecie (chyba, że podli pracownicy Polsatu i innych stacji na nowo każą mu przeżywać jego koszmar w powtórkach.) My przez blisko 365 dni nie weźmiemy do ust karpia i nie zjemy raczej barszczu z uszkami, bo dziwnie tak jeść go bez towarzystwa rzadko widzianego wuja siedzącego na przeciwko. Święta się skończyły i czas wrócić do normalności. Jednak w moim przypadku normalność ta obróciła się o 360 stopni.

    Kto by pomyślał, że niektóre z życzeń spełniają się tak szybko i tak niespodziewanie? I kto mógłby przypuszczać, że cała rodzina mogłaby spokojnie bawić się w konspiratorów, bo udawać potrafią jak nikt inny? Rewelacyjnie przetrzymywali mnie na Wigilii, byle dłużej, bylebym później wróciła do domu; moja ciotka nigdy tak długo nie zmywała naczyń jak w tym roku. Ja na ich miejscu wygadałabym się pół godziny po tym, jak solennie obiecałabym nie pisnąć ani słowa. Jak nic, jestem adoptowana. Ale lepiej trafić nie mogłam.

    A, wy nie wiecie o czym ja mówię w ogóle. O tym.


   Było idealnie, romantycznie i jak z bajki. Sama lepiej bym tego nie zaplanowała, chociaż zawsze uważałam, że w romantycznych porywach jestem mistrzem - nie jestem. I cieszę się, że mogłam się przekonać, że w tym fachu jest ktoś lepszy ode mnie.

Jeszcze nie do końca otrząsnęłam się z szoku i co rano spoglądam z niepokojem na palec czy aby to nie był sen. Bo, oprócz mnie, wszystko było jak we śnie - tylko, że ja w nich zawsze zachowywałam się dystyngowanie, elegancko, z klasą i jak w filmach a jak przyszło co do czego to zachowałam się jak... cóż, ja.

Jako narzeczona czuję się wspaniale. I chyba nigdy nie byłam tak szczęśliwa.
Mam zdecydowanie najlepszego narzeczonego na świecie! 
    A nie mówiłam, że warto skoczyć?

87 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję i cieszę się razem z Tobą :) To musiała być cudowna chwila, jak scena z najpiękniejszego rmansu - Twojego romansu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A była, była, chociaż przez szok nie za bardzo pamiętam :)

      Usuń
  2. Gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. toż to wspaniała wiadomość! gratuluję Ci z całego serca i czekam na maila ze szczegółowym opisem tych idealnych, romantycznych, bajkowych oświadczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie Ci gratuluję! W święta minęła moja rocznica zaręczyn, a ślub już w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) słyszałam, że czas zaręczyn mija niesamowicie szybko :)

      Usuń
    2. Ps.
      A ja spamuję i serdecznie zapraszam Cię do akcji "Wędrująca książka", którą organizuję. Więcej szczegółów w linku: http://www.recenzjapisanaemocjami.pl/2015/12/wedrujaca-ksiazka.html

      Serdecznie pozdrawiam i życzę cudownego Nowego Roku!!

      Usuń
  5. Gratulacje :) tych co mówią, że taka zmiana na nic nie wpływa to powinno się wieszać ;) jako narzeczona każda czuje się lepiej. P. S. Pierścionek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki, jaki sobie wymarzyłam :) a może nawet i piękniejszy :)

      Usuń
  6. Z całego serca gratulacje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Gratulacje! Już wyobrażamy sobie te romantyczne chwile! Brawo i dużo szczęścia życzymy :***

    OdpowiedzUsuń
  8. serdecznie gratuluję! I szczerze powiedziawszy, aż poczułam ukłucie zazdrości.. Bo w końcu która dziewczyna nie marzy o czymś tak cudownym? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba większość... :) Ale i na Ciebie przyjdzie czas :)

      Usuń
  9. "normalność ta obróciła się o 360 stopni." czyli się w ogóle nie obróciła? :D

    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wierzę! Ty też! Moja ciocia, moja znajoma i Ty! Świąteczne zaręczyny ojeeej <3 to Twoje życie zmieniło się o 180 stopni, kompletnie i całkowicie, ale romantyyyyycznie! Gratulacje! :*

    Dość długo nie było mnie w książkowej blogosferze, ale jestem i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! Zapraszam też na mojego bloga i nową recenzję :)
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    Buziaki,
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowna wiadomość, to niesamowite! Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Narzeczeństwo to piękny okres!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małżeństwo też może być piękne, ale zazwyczaj trzeba sie już bardziej napracować, a w narzeczeństwie działa jeszcze euforia i jest cudownie. Gratuluję i życzę samych dobrych chwil na waszej wspólnej drodze :-)

      Usuń
  13. To piękna wiadomość :)
    Serdecznie gratuluję i cieszę się, że skoczyłaś! ;)

    P.S.: Tak, czytałam tamten post i wzięłam go sobie do serca bardziej niż myślisz ;) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje, u mnie też zaręczyny w Wigilię <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz nie wierzyć, ale jak zobaczyłam nagłówek to wiedziałam, że będę Ci gratulować :-) A więc gratuluję :-) Bycie narzeczoną jest cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trochę myślałam nad jakimś przewrotnym tytułem nagłówka :D

      Usuń
  16. W takim razie moje podejrzenia okazały się słuszne :) Jeszcze raz serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, zdecydowanie warto skoczyć... Serdecznie Ci gratuluję!Od razu przypomniały mi się moje zaręczyny, Jak sobie o tym pomyślę, że przechodzą mnie ciarki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powinno być nagrywane, żeby móc to oglądać :D

      Usuń
  19. ojej, brawo usidliłaś anioła :D Albo w sumie On Ciebie! Brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Gdy mi się oświadczył narzeczony też niedowidziałam i zerkałam na palec :)
    Dużo szczęścia i rychłego wesela życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację!

    Czyli na początku to ja się wpraszam na wesele! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. O matulo!
    Chyba nie można było sobie wymarzyć piękniejszego prezentu na całe życie! Gratuluję kochana! :D
    Trzymam za Waszą miłość kciuki i czekam teraz na zdjęcie obrączki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakby do pierścionka dorzucił susła to już by była pełnia szczęścia :D

      Usuń
  23. Gratulacje <3 cieszę się, że Twoje marzenie się spełniło, dużo szczęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, to rzeczywiście te święta będą dla Ciebie niezapomniane :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany :D!
    Wielkie gratulacje! Naprawdę cudowny prezent ^^. Życzę szczęścia :D!
    Pierścionek jest przepiękny *.*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulację kochana :-) no powiem tak - fiu fiu :-) życzę szczęścia i dużo dużo miłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie gratulacje, dużo szczęścia:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i uściskuje już po świątecznie - równie serdecznie!
    :) szczęśliwi ci co szczęściem się cieszyć potrafią, więc i mnie się uśmiech maluje, taki radosny że fajnie jest i pięknie jest.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, szczęścia i radości, choć chyba więcej niż teraz Cię rozpiera, już nie zniesiesz. :)

    Pozdrawiam.
    PS. Obrót raczej o 180 stopni(360 wracasz do tego samego punktu), przepraszam, umysł matematyka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to miało być o 360, bo niby nic się nie zmieniło a jednak coś :D

      Usuń
  30. Piękny :) Gratuluję i szoku też gratuluję, bo to najfajniesze być tak wspniale zaskoczoną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! gratuluję! piękny pierścionek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję i życzę Ci wiele szczęścia i spełnienia marzeń. Śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No piękny! Gratuluję z całego serducha <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. O jak cudownie !!!!! ale bajeczna niespodzianka ! Gratuluję kochana z całego serca <3 :):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! ;)
    U mnie 30 grudnia minie właśnie rok od zaręczyn. Też nie wiedziałam, też było pięknie i romantycznie, i też o tym marzyłam i tak szybko się te marzenie spełniło. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaa AAAA AAAA aaaa AAAA aaa!!!! A ja dopiero co Ci miłość wyznałam :D No nieee, jakże to tak, dziwnie mi ;) A poważnie, Bożee, GRATULACJE!! No i jak romantycznie to już całkiem! Ojej, ojej, no super, wspaniale. No i kurcze, no Jestę narzeczonę! :D Nie pogadasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz nadal mnie kochać, narzeczonemu to nie będzie przeszkadzać :D No jestę!

      Usuń
  37. Ciekawa jestem w takim razie jak on to wszystko wymyślił :) Pierścionek bardzo ładny :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto go tam wie :) to cwana bestyja i dlatego dobrze mi z nim będzie w życiu :D

      Usuń
  38. To i ja dołączam się do serdecznych gratulacji :) Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje!!! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję! To wspaniałą nowina. Niech się Wam szczęści i niech miłość kwitnie!
    Jestem pełna podziwu dla rodzinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zakończenie Świąt - gratuluję :) Teraz się zacznie z przygotowaniami :P Buziaczki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie ma to jak w tak cudowny sposób zakończyć święta :) Z całego serduszka Ci gratuluję! :* Życzę Wam szczęścia ^^ A ja właśnie wczoraj dodałam post z sukniami ślubnymi, niebawem Ci się przyda ^^ Dużo miłości Wam życzę!
    Szczęśliwego Nowego Roku i Udanego Sylwestra! ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana serdecznie Wam gratuluję i już teraz życzę powodzenia w przygotowaniach do ślubu. To bardzo intensywny, ale piękny okres :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, gratuluję! To faktycznie niebagatelna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje! Na pewno przynosi ci to wiele szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny pierścionek. :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń