6 gru 2015

Informacja o konkursie!

Kochani!
Chciałabym polecić Wam konkurs, który trwa do dzisiaj do północy (ale ja wiem, że wy jesteście tacy zdolni, że zdążycie jeszcze rzucić wszystkich na kolana i wygrać!)

"Zasady zabawy są bardzo proste. Wymyśl cytat, sentencję i wygraj czytnik e-booków. 
W puli są także książki, które zwycięzcy wybierają sobie sami. Konkurs składa się z trzech etapów. 
Pierwszy… Napisz cytat, który zachwyci mnie oraz JURY (skład ogłoszę w najbliższym czasie). Najlepsze wejdą do drugiego etapu, w którym…

Najlepsze teksty zostaną przerobione na grafikę, którą sam się posługuję. Będzie umieszczony tekst wraz z imieniem i nazwiskiem autora. Pracę będą podzielone na cztery grupy, z której wyjdzie jeden najpopularniejszy cytat. Jak wybierzemy właśnie ten? Ze względu na trzy czynniki:
- Polubienie +1 pkt
- Udostępnienie +3pkt
- Punkty Jury.

Trzeci etap to zwycięzcy swoich grup plus jedna osoba, która uzyskała największa ilość głosów, ale nie dostała się bezpośrednio do finału. Reasumując pięć osób otrzymuję nagrody, a są to…
Miejsca 4-5 – Książka wybrana przez autora
Miejsca 2-3 – Książka wybrana przez autora. Do tego cytaty będą umieszczone w mojej książce, która niedługo wejdzie do sprzedaży na Amazonie oraz w nowym roku na terenie całego kraju.
Miejsce 1 – Czytnik e-book. Książka wybrana przez autora. Cytat umieszczony w książce.


Do tego chciałbym dodać, że wszystkie osoby, które dostaną się do drugiego etapu otrzymają ode mnie e-book powieści „Przepraszam za krzywdę” – Trzy wspomnienia z dzieciństwa, który wejdzie do sprzedaży na początku najbliższego roku, a także fizyczną wersje książki wraz z autografem tuż przed sprzedażą. 


Jeżeli posiadasz swoją stronę profil Fan Page proszę o dodanie go w e-mailu wraz z cytatem – mlvesku@gmail.com Chętnie pomogę Ci zareklamować Twoją twórczość. 
Pierwszy etap trwa do 6.12.15
Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie i oczywiście… Życzę powodzenia.
Pozdrawiam Marcin."

10 komentarzy:

  1. Trochę późno, ale może jeszcze coś wymyślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny konkurs, może coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem zasad. Ale to chyba dobrze o mnie świadczy, bo prawdziwi artyści myślą kreatywnie, a nie logicznie. I taka pewność mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie weszłam na Twoją stronę rano, bo miałam tę moc... Teraz jestem już bez mocy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mogę życzyć wszystkim powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia uczestnikom :). Ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia wszystkim! :) Trochę się spóźniłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę szczęścia uczestnikom, sama jestem za mało kreatywna xDD

    OdpowiedzUsuń