14 kwi 2015

Kto pyta nie błądzi i może się dowiedzieć o mnie czegoś nowego

   Jako, że jednogłośnie stwierdziliście, że lubicie czytać posty na mój temat, to dzisiaj nadrobię LBA- owskie zaległości. Jak zawsze - nie bierzcie wszystkiego zbyt poważnie i bawcie się dobrze.

1. Jakbyś mogła spędzić dzień z jakimś wybranym aktorem lub aktorką, to z kim?

Mrrr!
   Johnny Depp się brzydko zestarzał, Jared Leto w długich włosach bardziej przypomina jednego z apostołów niż obiekt westchnień a Brad Pitt nigdy mi się nie podobał. Z całej plejady znanych mi aktorów wybrałabym Roberta Downey'a Jr. 
Ale sobie nie myślcie, że poszlibyśmy na nudną kolację przy świecach, o nie! Na pewno Robert zabrałby mnie na cały dzień do wesołego miasteczka, jedlibyśmy watę cukrową  (nieważne, że mi nie smakuje), wygrałby dla mnie miśka w rzutki a później poszlibyśmy na diabelski młyn. 
   Zazdrościcie, prawda? ^^ 
2. Jaki jest Twój ulubiony film?

    Łatwiejsze pytanie brzmiałoby jakiego filmu nienawidzę - bez wahania odparłabym "Niekończąca się historia"! Ten film mnie przerażał jak byłam mała. Widzieliście tego długiego psa? Później miałam koszmary... 
   Wracając do tematu, ulubiony film... "Aleksander". Lubię takie patetyczne, podniosłe historie o męskiej przyjaźni.  

3. Kim chciałaś zostać jak byłaś mała?

   Weterynarzem. I komputerażką. Gdybyście nie wiedzieli co robi komputerażka - siedzi i gra w wyścigi samochodów. Na pewno zbiłabym na tym majątek, ale cóż los nie obdarzył mnie zręcznością i zawsze byłam na ostatnim miejscu w wyścigu.  

4. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

   Czerwony, chociaż nie wyglądam w nim korzystnie, więc go uwielbiam z odległości. Zawsze podobały mi się karminowe usta u innych kobiet a na moich ustach wygląda to groteskowo. Smuteczek. 

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?

   Zostałam zmuszona, żeby napisać - "pić wino z Angeliką" (pozdrawiam, kochana!). Lubię (oczywiście) czytać, spotykać się ze znajomymi, pić wino (nie zawsze w odpowiednich ilościach) i co dziwne, lubię pracować.  


6. Jak określili by Ciebie znajomi?

   Zależy kogo by zapytać. W pracy zapewne by powiedzieli tylko "Ruda tańczy jak szalona" (chociaż nie umiem tańczyć), najbliżsi przyjaciele pewnie by stwierdzili, że jestem okropną gadułą i najpierw mówię, potem myślę a ci dalsi to ... kogo obchodzą ci dalsi znajomi?

7. Miasto czy wieś. Gdzie wolisz mieszkać?

    Wieś! Chcę mieć domek na wsi, z wielką kuchnią, w której będą ogromne okna, żebym w lecie mogła sobie pichcić i patrzeć na swój ogródek, po którym będą biegały dzieci i zwierzątka. A mój zmęczony mąż będzie chrapał w hamaku. 
   I będę miała tam ogromny taras i dodatkowy pokój dla gości, którzy popiją za dużo wina. I sypialnię na poddaszu i ... i kurczę, tak mi się ta wizja podoba, że lepiej przejdę do następnego pytania, bo się za bardzo wkręcę. 

8. Czy jesteś zwolenniczką planowania przyszłości? 

    Jestem, niestety. A jak te plany nie wychodzą to chodzę wkurzona. Oj, będzie ciężko jak wizja z pytania 7. się nie spełni ^^

9. Czy lubisz słodycze, jeśli tak, to które?

   Za czekoladę Milkę zrobiłabym wiele - nie obcięłabym paznokci u stóp u pijaczka spod bloku, ale pracę semestralną mogłabym napisać. 
10. Którą porę dnia lubisz?

   Wczesny wieczór. 

11. Dlaczego prowadzisz bloga?

   A skąd byście wiedzieli co czytać, gdyby nie ja? Jestem jak przewodnik wśród książkowego świata, wyznaczam trendy, kreuję gwiazdy... No dobra, po prostu nie mam gdzie się literacko wyżyć i dlatego mam swoje naczytane.
12. Którą książkę jako pierwszą podarowałabyś swojemu dziecku?

   Harry'ego Pottera będzie znało od kołyski. A niech gówniarz spróbuje go nie pokochać to zobaczy! (będę wspaniałą matką.)

   Dwanaście pytań wystarczy, wszak dwunastka to ważna liczba: 12 apostołów, 12 bogów olimpijskich, 12 gwiazdek na fladze europejskiej, 12 znaków zodiaków i 12 pytań u mnie. A może Wy macie jakieś pytania do mnie? Piszcie.

105 komentarzy:

  1. Ciekawe ze tego filmu nie lubisz miałaś koszmary. Ha go uwielbiałam i nawet teraz miło mi się kojarzy z dzieciństwem. A z planowaniem przyszłości dobrze mieć jakiś cel i do niego dążyć to tez działa motywująco . Tez bym Harry Potter podarowała dziecku ale takiemu wielu szkolnym

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, fajnie tak poczytać o Tobie, chce wiecej! :) Co do aktora to się zgadzam, Robert jest mega :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię wino i wieś :) Zwłaszcza latem uwielbiam siedzieć na tarasie, popijać winko i słuchać śpiewu ptaków... Ech... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Harrym Potterem mam tak samo :) Weterynarzem także chciałam zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pomysł z komputerażką :) i domkiem na wsi. Harrego oczywiście też czytałam. Przyjemnie było poznać Twoje odpowiedzi i gratuluję nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mi się nie udało spełnić tego marzenia :)

      Usuń
  6. Super :-)))) mi się też marzy domek na wsi :-) i winko też lubię i czekoladę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy się umawiamy na picie i degustację? :)

      Usuń
  7. Jak to, istnieją na świecie ludzie nie lubiący waty cukrowej?! To straszne :<

    OdpowiedzUsuń
  8. "Ruda tańczy jak szalona" to kojarzy mi się wyłącznie z moją aktualną współlokatorką, bo tak ją nazywa facet, który z nami mieszka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu? :D

      Usuń
    2. Na razie tak, póki ktoś z tym nie przedobrzy :P

      Usuń
  9. heh na wszystkie pytania praktycznie odpowiedziałabym odwrotnie ;p
    "Niekończąca się historia" jest super ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. odpowiedź na 11 pytanko - najlepsze! :D
    Też lubię planować przyszłość i też często chodzę zła, jak coś nie wypali.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak mógł Cię przerażać ten uroczy smoczko-pies?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znoszę Harrego! :D :D :D Na wsi mieszkam więc już mi uszami, bokami i nie wiem czym jeszcze wychodzi, no a z planowanie i nie spełnianiem tego co chcę mam podobnie, nerw, foch i jeszcze przytup. konieczny! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. też chciała być weterynarzem! :D
    i uwielbiam Pottera, ale książkę, bo podoba mi się styl pisarki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że oglądałam "Niekończącą się historię" ale nic z niej nie pamiętam, a "Aleksander" to bardzo ciekawy wybór ^^ I zgadzam się z Twoim wywodem na temat aktorów, ale Jared ściął włosy i wygląda 100 razy lepiej ( i 100 lat młodziej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ma platynkę na włosach a ja zdecydowanie wolę brunetów :P

      Usuń
  15. Świetne odpowiedzi :)
    Ubawiłam się przy Harrym Poterze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy moje dziecko też będzie się z tego śmiało czytając pod przymusem Harry'ego :)

      Usuń
  16. Jaka wspaniała skrzynia na Pottera!! Chcę, chcę, chcę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię wino i również lubię pracować przy swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, świetne odpowiedzi, można się o tobie czekoś dowiedzieć, haha :D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  19. też bym spędziła dzień z Robertem Downey'em Jr. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam zamiar dziecko Potterem katować :D będziemy cudownymi mamami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w dorosłym życiu nasze dzieci spotkają się razem na terapii :D

      Usuń
  21. Haha, ja czytam swojemu dziecku Harrego! :D
    Lubię czytać o Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiono ;p A ja mieszkam na wsi i wolałabym mieszkać w bloku :) Mniej obowiązków niż przy domu z ogrodem ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Falkor to nie długi pies, tylko smok szczęścia! Bardzo go lubiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to pocieszające, że nie bałam się psa tylko smoka :)

      Usuń
  24. moja Natalia uwielbia Johnego Deepa oraz Buttona, dziwne te kobiece gusta

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobny plan na domek. Ale zamiast zwykłego męża w hamaku za Roberta bym się nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też bym chciała mieszkać na wsi ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie również Brad Pitt nigdy nie zachwycał, więc cieszę się, że nie tylko ja jestem wybrykiem natury ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post !
    A komputerażka powinna sie wprowadzić do listy dostępnych zawodów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. harry potter dla dzieci obowiązkowo! a taki dzień ze znanym aktorem.. tylko pozazdrościć, fakt:D zwłaszcza miśka:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiałam się... Super odpowiedzi! a z tą przewodniczą po książkowym świecie, to 100% prawdy! Od dłuższego czasu tak Cię traktuję:) A ta pierwsza odpowiedź|: tak zazdrościmy... chociaż ja bym wolała Erica Bane albo Leonarda DiCaprio 10 lat wstecz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, dziękuję! :)
      Erickiem też bym nie pogardziła ;)

      Usuń
  31. Taka randka to marzenie :D Choć ja z Deppem też chętnie bym się spotkała :D A może z Cumberbatch'em... Współczuję terroru Twojemu dziecku :P Wieś lub obrzeża, to mój wybór. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w planach dziecka nie ma (ba! nie ma nawet potencjalnego ojca) a już mu wszyscy współczują :D

      Usuń
  32. świetny pomysł na post :) ja też uwielbiam kolor czerwony <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię czerwony i... większość moich szminek oscyluje wokół tego koloru. Ehh, jakoś nie umiem przyzwyczaić się do innych ;p
    Również moją ulubioną porą jest wczesny wieczór i kocham milkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się odważę chodzić groteskowo pomalowana :D chociaż ponoć tylko ja tak to widzę ;)

      Usuń
  34. Tak ogólnie to całkiem fajny i ten kolega na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozwalilas mnie ostatnim pytaniem :D oj Agata, czy teraz przy pisaniu też sączyłaś winko? ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślałam, że chciałaś naprawiać komputery w przyszłości :P
    Wino, tak, napiłabym się teraz - czerwonego, słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje dziecko też będzie uwielbiało Harrego Pottera (a jak nie to również zobaczy jaką wspaniałą matką jestem) :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy się wymieniać sposobami jak je zmuszamy do czytania :D

      Usuń
  38. Ja też niestety wszystko planuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za obserwację, również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaa Jared Leto w długich włosach wygląda nieziemsko, ale to przecież już przeszłość, teraz ombre jest już passe bo Jared jest platynowym blondynem , haha.
    Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi. Moje dziecko też będzie musiało kochac Harrego :P Haha . Zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miał takie za uszy to wyglądał najpiękniej :D

      Usuń
  41. Harry Potter rządzi :) Moje wnuki (jako, że syn jest już dorosły) też będą czytały - a niech spróbują nie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  42. O domku również marzę, tylko nie wiem czy na wsi:) Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  43. Hahaha odpowiedz na ostatnie pytanie mnie rozwaliła! ja chyba też bym podarowała dziecku harrego pottera, ale nie jako pierwszą książke :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uh, ja nie przepadam za winem od kiedy wypiłam je z przesadną ilością na imprezie tematycznej, "francuskiej" ^^ Wolę piwo tudzież Mojito <3

    OdpowiedzUsuń
  45. komputerażka to zawód marzeń :D:D:D!

    OdpowiedzUsuń
  46. Milka wczesnym wieczorem to dopiero dobry duet :)

    OdpowiedzUsuń
  47. swietny post,fajnie sie czytalo.

    w olnej chwili zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wcale nie musisz rezygnować z czerwieni na ustach :) Jedynie musisz znaleźć swój odcień, w którym nie będziesz wyglądać groteskowo :) Poszukaj na internecie informacji o dobieraniu odcienia :P
    Mamy dużo wspólnego :P Np. też lubię Milkę i wino :D

    OdpowiedzUsuń
  49. A moje wiejskie marzenie już wystartowało, ale na przeprowadzkę jeszcze trochę muszę poczekać. Na razie tylko dłuższe weekendy czy część wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Faktycznie fajne są takie posty !! :)
    dużo się można dowiedzieć o drugiej osobie :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. a ja n e planuje swej przyszłości hmm chyba zazwyczaj żyje z dnia na dzień

    OdpowiedzUsuń
  52. też lubię Milkę zwłaszcza z Oreo:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Odpowiedź na pytanie 11 jak najbardziej trafiona :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Heh, fajnie jest powiedzieć, że zostało się z zawodu tym, kim się chciało od czasów dzieciństwa :-).

    OdpowiedzUsuń
  55. Hahahaha, chyba każde dziecko chcę więc zostać komputerażką/komputerożkiem! :D A odpowiedź na szóste pytanie... jakbym czytała o sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Johny Depp się brzydko zestarzał? To Brad Pitt się brzydko zestarzał. Gdzie jest to ciacho z "Joe Black" ja się pytam...

    OdpowiedzUsuń
  57. Moi teście wyprowadzili się z miasta na wieś, po roku marzę aby zamieszkać na spokojnej wsi :) - czekam do emerytury czyli jakieś 30 lat heee (załamałam się )

    OdpowiedzUsuń
  58. Leto szykuje się do roli Jokera, więc i wizerunek troszkę zmienił... :)

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiam takie luźne i fajne odpowiedzi na LBA, składające się z więcej niż jednego wyrazu czy zdania. ;) bardzo przyjemnie się to czytało, aż się uśmiałam nad niektórymi odpowiedziami (Twój wymarzony zawód w dzieciństwie wymiata).
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Noooo z tym gościem też bym mogła poszaleć.... na diabelskim młynie :) dom na wsi i kuchnia z oknami na ogród.... koniecznie! Są już stosowne plany....
    Winko uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Całkiem sporo nas łączy :D Też chciałam być weterynarzem, a zamiast komputerażki - po prostu informatykiem :D

    OdpowiedzUsuń