22 sie 2017

Jakie kobiety są najczęściej wybierane na żony?


   Bez dłuższych wstępów i rozważań; portal World of Female jakiś czas temu stworzył zestawienie, które pokazało jakich dziesięć typów kobiet mężczyźni najczęściej wybierają na swoje żony bądź partnerki. Gotowi na rzeź niewiniątek?

   Miejsce 10. Kobieta-dziecko – tak jakby dziwnie i niepokojąco to brzmi, jednak w zasadzie chodzi o taki typ kobiety, która fizycznie jest dorosła, jednak jej psychika osiadła gdzieś w okolicach pięciolatki i od tamtej pory nie ruszyła ani trochę. Na pewno znacie taką osobę, która zachowuje się jak rozpieszczona młodociana i piszczy na widok każdego zwierzątka – chociaż piszczenie na widok zwierząt nie jest niczym złym, bo sama tak robię.

   Miejsce 9. Mamusia – i nie chodzi tutaj o kobietę, która ma już dziecko, ale o taką, która swojego mężczyznę będzie traktowała jak kochanego synka. Czyli wyprać, uprasować, nakarmić, pomasować plecki, powiedzieć jaki jest wspaniały, buziaczek w policzek i dobranoc, zakrywamy kołderką. Trochę zalatuje Edypem, chociaż on świadomy takiego stanu rzeczy nie był.

   Miejsce 8. Tajemnicza dama – się naoglądali za młodu filmów z Bondem i później marzy im się własna kobieta szpieg. Tajemnicze kobiety mają to do siebie, że one są intrygujące tylko na początku, bo później, kiedy związek już jest w pewnym rozkwicie i ona nagle tajemniczo znika na pół miesiąca, to nie jest to coś pożądanego. Chyba, że są tacy, którzy lubią odpocząć sobie od partnerki i wypatrywać jej w oknie, kiedy po kilku tygodniach wróci strudzona do domowych pieleszy. Albo też tajemnicze kobiety zamiast odpowiedzieć co u nich słychać, mruczy tylko „domyśl się!”.

   Miejsce 7. Nieśmiała i niedoświadczona – z taką kobietą mężczyźni mogą poczuć się bardziej pewnie, bo skoro jest niedoświadczona to po pierwsze, niczego im nie zarzuci a po drugie – nawet, gdyby wiedziała, że coś jest nie tak, to przecież jest zbyt nieśmiała, żeby to powiedzieć. Marzenie dla mężczyzn z kompleksami!

   Miejsce 6. Pasjonatka – o, to chyba o mnie! Ponoć, jeżeli kobieta ma jakąś pasję i się jej oddaje, to jest to szalenie pociągające i seksowne. Co jednak, jeżeli pasją kobiety jest zbieranie ślimaków do słoika i obserwowanie ich godów? Czy to wtedy też podnieca faceta, czy może chodzi o taką pasję, której można oddawać się w szortach i kusej bluzeczce? Takie sprawy powinny być w badaniach sprecyzowane, naprawdę…

   Miejsce 5. Seksoholiczka -  oh, mój ulubiony wydmuchany frazes! Każdy mężczyzna marzy o seksoholiczce, a jakby przyszło co do czego, to pewnie większość z nich uciekłaby, gdzie pieprz rośnie.

   Miejsce 4. Aktywistka – tak, a potem weź chłopie ganiaj z nią na każdy marsz, bo ona musi być, musi pomóc i nieważne, że nie zawsze wie o co walczy i przeciw czemu protestuje, ale przecież nie można siedzieć w domu z założonymi rękami!

   Miejsce 3. Rozpieszczona – mała księżniczka, ah! Wiecznie naburmuszona, tupaniem nóżką i kocim spojrzeniem próbuje dostać to, czego w danej chwili chce. I zazwyczaj się jej to udaje do momentu, gdy mężczyzna powie stop, gdy ta sprzeda ich mieszkanie i bez jego wiedzy kupi ziemię w Las Vegas, bo tam jest tak światowo i przecież ona może.

   Miejsce 2. Pewna siebie – pogubiłam się. Zawsze wmawiano mi (i innym kobietom pewnie też), że mężczyźni czują się męscy, gdy czują się potrzebni. Wiecie, to te momenty, kiedy słabym głosikiem prosimy, żeby zmienili żarówkę, bo my nie potrafimy, żeby wymienili olej w samochodzie, bo my nie wiemy, gdzie się go wlewa i żeby poszli zapłacić rachunki, bo to przecież za trudne na nasze możliwości! Tutaj jednak okazuje się, że mężczyźni lubią, kiedy kobieta jest pewna swego i nie udaje małej, zagubionej dziewczynki. Chociaż może chodziło im o pewność własnego ciała i poczucie własnej wartości?

   Miejsce 1. Diwa – serio? Diwa? Chociaż jak się nad tym zastanowić, znam kilka kobiet, które zachowują się jak istne gwiazdy a ich mężczyźni są na takim poziomie, że nazywać ich pantoflami to obraza dla tradycyjnych przedstawicieli pantoflarzy. Diwy nie muszą krzyczeć na swoich mężczyzn, wystarczy, że zgromią ich wzrokiem a ci potulnie udają się do swojego kącika i tam odbębniają swoje małżeńskie obowiązki. Ah, czy są jakieś kursy doszkalające jak być diwą?

   Kochane moje! Nieważne, czy jesteście seksoholiczkami, aktywistkami czy tajemniczymi damami – jeżeli trafiliście na taki egzemplarz mężczyzny, który was kocha i który akceptuje was z całym dobrodziejstwem inwentarza, jest dobrze. Dobiłyście do właściwego portu.  


67 komentarzy:

  1. Najpierw nieśmiała, potem pewna siebie, a jeszcze niech w między czasie będzie tajemniczą diwą! hahahhaha
    Te zestawienia z portali wszelakich zawsze mnie zadziwiają i zastanawiam się, kto je tworzy. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jestem chyba mieszanką kilku typów kobiet ;) Krótko mówiąc jestem mieszanką wybuchającą słodyczą :D Ale najważniejsze, że mój Mężuś kocha mnie taką jaka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wybuchasz słodyczą, to wszystko w porządku! :) Gorzej jakbyś wybuchała goryczą :)

      Usuń
  3. mojej mieszanki nie zdzierżyłby żaden mąż. I jak widzę autor tego rankingu :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj, żebyś się kiedyś nie zdziwiła moja droga :)

      Usuń
  4. Ha ! a kto tam wie jakie kobiety chcą na żony mężczyźni.
    I bardzo dobrze,że jest taki wybór :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć ten ranking był stworzony na podstawie badań :)

      Usuń
  5. Kurcze, nie wiem jakim typem kobiety jestem, może pasjonatką? Na szczęście dobiłam do właściwego portu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to najważniejsze, bo nie każdej się ta sztuka udaje! :)

      Usuń
  6. Ja tam jestem pewna siebie i ze wszystkim sobie poradzę, ale jak on już tak bardzo chce wnieść lodówkę na czwarte piętro, to przecież nie będę mu bronić, niech się wykaże... xD
    Bardzo lubię posty, w których analizujesz te wszystkie rankingi i porady;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no jak tak bardzo prosi, żeby ją dźwigać, to też nie miałabym serca mu odmawiać :D

      Usuń
  7. Ja słyszałam, że były robione badania, gdzie mężczyźni musieli wybrać, jaką kobietę wybraliby na żonę, a jaką na dziewczynę. Okazało się, iż dziewczyna powinna być wyzwolona, szalona i tak dalej, a żona zupełnie inna - spokojna i ułożona. Tym chłopom to nigdy się nie dogodzi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, czyli w czasie związku trzeba ewoluować :D niczym Pokemon.

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się Twoja puenta ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasopisma muszą coś drukować. Dla mnie to jest niegroźne, ale gdy pomyślę sobie, że niektórzy w to wierzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że wierzą to pół biedy, ale jeszcze kierują się tym w życiu :)

      Usuń
  10. Każda z nas jest wyjątkowa i niepowtarzalna :) nie można czuć się gorszym ze względu na to, że nie pasujemy do ideałów wykreowanych przez innych trzeba cieszyć się tym, że jesteśmy inne i być dumne, że jesteśmy inne :)
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to prawda :) wpis był ironizujący, jak zazwyczaj u mnie :)

      Usuń
  11. Świetne podsumowanie. Co do zestawienia- interesujące, aczkolwiek można z nim polemizować.

    Pozdrawiam
    zakladkadoksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z każdym rankingiem znalezionym na Internecie :D

      Usuń
  12. Hahaha śmieszy mnie to podsumowanie. Tak, są to typy kobiet, ale czy... najczęściej wybierane? Tego bym nie powiedziała :)
    Ale mężczyzną nie jestem, mimo wszystko bardzo ciekawy post! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranking nie mój, moje są tylko komentarze do niego - wspomniałam o tym we wstępie ;)

      Usuń
  13. He, he, świetnie skomentowałaś tę listę. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie, czyli jak pieszczotliwie mówi mój mąż, Hulka Hitlera tu nie ma :( :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już mam swoją miłość, na szczęście. Ale z tej listy wynika, że to faceci sami nie wiedzą czego chcą. hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba tajemnicza kobieta :D a konkretnie to tajemnicze zniknięcie na pół miesiąca - chętnie bym wypróbowała :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ☺
    Aż mnie dziwi że miejsce pierwsze jest pierwszym bo podobno mężczyzna rządzi z związku i z reguły (podobno) to najbardziej lubią,a tu niespodzianka!😉
    Chociaż kto ich tam wie...😊
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten ranking pisała kobieta i to dlatego tak wyszło :)

      Usuń
  18. jeju, a ja to się chyba do żadnego typu nie zaliczam :P to mój mąż ma gust :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo - a to Ci dopiero. Super!
    To ja się póki co nie przejmuję, bo nie planuję ślubu jeszcze, o! ;)
    Zresztą nawet jakbym planowała, to przecież nie ja będę kminiła jaką żoną będę :D
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz planowała, to ja Ci mogę pomóc :D mam doświadczenie :)

      Usuń
  20. Dobre to :D nie wiem do którego typu przypasować siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  21. O masz, nigdzie nie pasuję, i co teraz? Czy to znak, że niebawem mąż się mną znudzi/przejrzy na oczy i zażąda rozwodu?
    A tak serio, ubawiłam się :-) Typowy artykulik z kolorowej prasy, taki pół żartem-pół serio. Niby coś w tym jest, ale na tyle przejaskrawione, żeby się można było pośmiać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to musisz zapytać twórców tego rankingu :)

      Usuń
  22. Genialny post! Wszystko napisane tak z dystansem i przymrużeniem oka :) Jestem ciekawa,co się dzieje jak ktoś pasuje do kilku grup na raz. To już chyba jak na jednego faceta za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wtedy musisz spotkać faceta z ambicjami, żeby dał radę takiej mieszance :)

      Usuń
  23. Ciekawe czy ja kiedyś trafię na odpowiedni model - na razie od urodzenia cisza na morzu a jeśli znajdę (o ile znajdę) do jakiej kategorii zostanę przypisana ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post :)Myslałam ze klasyfikacja będzie łatwa a tym czasem wcale taka łatwa nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A zołzy? Zdecydowanie zabrakło ich w zestawieniu. Przecież faceci podobno kochają zołzy i poślubiają zołzy. Dwie książki o tym przeczytałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. No coś w tym pewnie jest :D Ale te wszystkie rankingi zawsze mnie bawią :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe zestawienie, coś w tym na pewno jest :D

    OdpowiedzUsuń
  28. seksosohilczkę chciałby każdy;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polemizowałabym bo facet po trzydziestce ma problemy z wiadomomą sprawą a żona by chciała więcej i więcej i ciągnęła do łóżka listonosza!

      Usuń
  29. Przydatny wpis i mino podtekstu naukowego dość zabawny i radosny :)
    To podsumowanie w postaci mama jest genialną puentą!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, ze i ja dobiłam i Ty zresztą też, no to kochajmy ich tez z ich inwentarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie zestawienie zawsze bardzo mnie rozczulają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu jedno słowo określi ten wpis : mega ! Aż strach pomyśleć,która opcja pokazuje mnie hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Pocieszające jest jedynie to, że wśród tych dziesięciu typów kobiet to każdą kobietę do któregoś typu można wpisać. :D Więc każda kiedyś znajdzie swojego adoratora, nieważne czy jest pewna siebie czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Według mnie żona a'la mamusia to tylko dla ciamajd :D No ale każdy robi co chce ;) Aktywistki są tak często wybierane za żony? Chyba przyczepił mnie się jakiś stereotyp, nigdy bym o tym nie pomyślała.

    OdpowiedzUsuń
  35. He he ciekawe te typy :-) Kobieta zmienną jest, puenta rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ha ha genialny post:D,a gdzie zołza?:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Heheh jestem 2 i 6 i z doświadczenia wiem, że meżczyźni takich kobiet jednak nie lubią :) No może gdyby moją pasją było gotowanie a nie rower.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Bardzo interesujące badania i ich wyniki... Nie wiedziałam, że ktoś kiedykolwiek wykona takie zestawienie :-D Zdecydowanie zgadzam się z ostatnim akapitem twojego postu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uuuuu faktycznie. Ja chyba się sklasyfikowałam - ciekawe co na to mój ukochany ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Teraz to mam rozkminę, którym typem jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  41. haha :D trochę dużo tych typów charakterów :D Ostatni akapit - czysta prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy wpis. :) Ciekawe, co na to moj partner. :D

    OdpowiedzUsuń